Mise en abyme

 (2014 - 2016)  



Beyond documenting my immediate impressions and observations in the museum and art institutions, my main intention is to capture the interaction between the artworks and the viewers by creating a new frame where the observer acts as an active part of the scene. The tile Mise-en-abîme which refers to the mirroring effect, here being the act of observing within observing, not only redefines my role as a photographer, but also the role of my audience and the museum observers; raising the question of who the observer is, what is an artwork and how we define and percept the art.





  میز آن آبیم  



علاوه بر مستند کردن برداشت‌ها و مشاهدات مستقیم ام در موزه‌ ها و مؤسسات هنری، در این مجموعه عکس ها تلاش میکنم که تعامل بین آثار هنری و بینندگان را با ایجاد قاب جدیدی که در آن بیننده به‌عنوان بخش فعال صحنه عمل می‌کند، به تصویر بکشم

عنوان میز آن آبیم به اثر آینه ای اشاره دارد و تکنیک قرار دادن یک کپی از تصویر در درون خود است و اغلب یک توالی بی‌نهایت تکرار شونده را نشان می‌دهد. در این مجموعه این عنوان نه تنها به عمل مشاهده در مشاهده اشاره دارد، بلکه نقش من به عنوان یک عکاس و نقش مخاطب و بینندگان موزه را نیز بازتعریف می کند و این پرسش را مطرح می کند که بیننده کیست، یک اثر هنری چیست و چگونه هنر را تعریف و درک می کنیم







︎︎︎Index